Analys.

Ja vad skulle jag göra. Han ville inte ha mig. Samtidigt som jag grät som ett barn så kunde jag inte låta bli att vara arg. Varför hör han av sig efter 6 månader för att få sex en gång och sen tacka för sig. Och vansinnig på mig själv som blir kär. Om jag bara kunde hata honom.
Jag genomled veckan och när jag fick erbjudande om utgång på fredagen så sa jag ja! Och vem är den första jag ser ute? Mikael! Måste berätta för min kompis, Jonna, som jag är ute med. Jag berättar inte allt men jag berättar att han hört av sig och ville träffas och nu ångrat sig. Jag kände att jag ville prata med honom. Jävligt dumt gjort. För det första så blir jag bara så ledsen när jag ser hur han flirtar med tjejerna på dansgolvet. Jonna och jag dansar en stund, men när jag ser att han sitter ensam så går jag fram. Försöker få honom med mig ut för en förklaring. Blicken vill jag tro att den visar att han vill, men han säger att han inte vill prata. När jag berättar så säger han förlåt. Önskar jag kunde ta det till mig. Han ber mig gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0