Försöker.

Ja jag försöker verkligen. Jag vill älska Andreas, men det går fan inte. Jag kämpar med varje liten del av min kropp, men den sparkar bara bakut! Har i sista dagarna varit fast i bokvärlden. Har läst Twilight seriens böcker. Fyra fantastiska böcker som har förtrollat mig. Som jag har njutit. Skrik, skratt och tårar har avlöst varandra. Det som förtrollar mig mest är att Mikael liknar Edward i filmen. Visst är jag den mest töntigaste människan i världen men jag lovar att Mikael är en kopia av Edward och jag är som besatt av honom. Kan jag hata mig själv mer? Nej! Jag vill ha Mikael så det gör ont i varje cell i min kropp. Jag vet att jag har lovat honom att inte höra av mig mer. men det svider i mina fingrar... Jag vill skriva till honom att jag vill ha honom. Hela honom. Sista dagarna så har jag haft andnöd och känslan av att jag inte kan leva utan honom. Jag har haft denna känslan förut, men kommit över den. Men detta innan jag haft honom mellan svala lakan. Känslan av svala lakan hjälpte mig en milisekund. Jag hann ikapp att andas. Men med en brinnande kropp som min så är det inte lätt att hitta till svalkan igen. Och jag vet att det bara är Mikael som kan få mig att brinn aoch svalkas på samma gång. Kom till mig, snälla Mikael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0