Hemskt!

Söndagen var hemsk! Jag ville inget annat än att träffa Mikael. Natten avslutades med att han höll om mig och berättade att jag var välkommen när jag ville. Tisdagen var den dagen jag planerat närmst och gud vad jag längtade. På söndagskvällen skickade jag ett sms och tackade för den mysiga natten. Fick inget svar. Anade att något var fel redan här. På vägen till jobbet på måndagen får jag ett sms. Där står det att Mikael inte kommer att vara i stan under veckan och att han skulle uppskatta om jag inte hörde av mig mer. Han tackade för den heta natten och önskade mig lycka till. På vägen upp till jobbet så fick jag en inre panik och började gråta. Shit jag var kär i killen! Fan med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0