Satan!

När jag fått smset 10 min innan mitt arbetspass började så kunde jag inte annat än att gråta. Shit vad jag ville ha Mikael igen. På jobbet frågade de om det var något speciellt och jag kunde ju inte annat än att säga att det hade med Andreas att göra. Jag var tvungen att säga att vi bråkat. Detta var bara en enda jäkla lögn. Svarade på smset att jag lovade att inte höra av mig, om han inte vill det men frågade vaför. Fick svar att det var för att jag hade pojkvän och han ville inte vänta och smyga. Jag började analysera mig själv i molekyler och kunde lova mig själv att lämna Andreas för Mikaels skull. Trots tuffa funderingar så lovade jag mig själv att bli fri. Fick dock svar från Mikael att jag inte var intressant trots att jag skulle lämna Andreas. Vad skulle jag ta vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0