Sms!

Jag har skrivit ett sms till Mikael! Har dock inte vågat skicka det. Hur mycket ska man våga chansa i livet? Mitt ärliga svar skulle vara att det är bara att chansa och köra. I verkliga livet så är det inte så enkelt. Egentligen är det bara att köra och jag kommer att ångra mig om jag inte skickar det, men varför är jag så feg??

Sms: Åker iväg om en vecka. Vill ha känslan av dig med mig. Vill du ses på torsdag och ha hela natten med mig? Snälla?!

Jag offrar en hel natt på jobbet! En sjukskrivning! När Andreas tror att jag cyklar till jobbet så cyklar jag till Mikael. Jag är jävligt duktig på att ljuga!  Men när fan ska jag våga skicka smset?? Borde skicka nu! När ska jag ge upp?? Jag borde släppa Mikael nu! Nu! Nu! Nu! Kan inte! Och vill egentligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0