Bortgjord.

På lördagen när han var på sin "minisemester" så festade jag med mina kompisar. Och självklart så googlar någon tjej fram hans mobilnr. Och jag som är lite halvberusad skriver ju självklart ett sms: Hoppas du har en härlig natt i ..stad med din blå Lacostpike. Jag väntar fortfarande på min rosa. Sen tog min kompis min mobil och skickade detta sms innan jag bara hann reagera. Och självklart fick jag inget svar. Dagen efter så snackar vi ångest med stora bokstäver! Fy vad jag skämdes. Men hoppades att jag skulle undvika att träffa honom under veckan på jobbet. Men på dagen innan jag ska jobba natt så får jag ett sms av en kompis där det står: Dax att sjuksriva sig. Allan har bytt jourpass och är jour inatt. Grattis. Och jag höll på att kräkas.
Det vara bara att gå till jobbet med huvudet högt och låtsas som ingenting. Men när han såg mig så blev han sådär härligt generad och försvann riktigt fort från avdelningen. Och jag ville gå hem!

Tack o lov så händer det lite på jobbet under natten som gör att Allan behöver ringa mig och vi kan prata som vanligt. Innan jag ska gå hem och lägga mig på morgonen så kommer han upp och kollar så att natten har varit lugn och när jag säger godnatt så tittar han på mig och vinkar. Och där är vi nu! Idag är det onsdag och jag ska gå ut. Och jag kan inte sluta hoppas på att jag kommer att träffa honom ute!

Kommentarer
Postat av: Laila

Sött :)

2009-09-01 @ 01:46:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0