Ny!

Ja så enkelt kan man uttrycka sig! Jag visste ju att jag behövde en "ny" att spana på. Och det lyckades jag med. Ganska snabbt. På jobbet finns en doktor som är så fin. Allan. När jag såg hans namn på listan som "sommardoktor" så kunde jag inte sluta le åt hans fula namn. Ingen kan ju heta Allan. Men när han dök upp på jobbet så spelade det ingen roll vad han hette. Han var så fin. Jag presenterade mig och sen gick jag på semester. Under semestern så träffade jag honom ute några gången men pratade aldrig med honom. Men åter efter semestern så var det dax att börja jobba ihop och om han var snygg innan så blev han om möjligt änna snyggare efter ett tag. Lång, smal, mörk, bruna ögon, perfekt leende, lite längre mörkbrunt hår och svarta glasögon.
I början försökte jag hålla en låg profil och inte prata så mycket, men ju mer tiden gick ju mer började vi prata... Vilken pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0