Berätta!

För det första så vill jag prata med Andreas, berätta allt jag gjort. Men det kommer inte att fungera så det är lika bra att hoppa över det momentet. För det andra så tror jag att jag är med barn. Hur jävla korkad får man bli. Jag har läst berättelser om sådana här historier och skrattat högt. Tyckt att de är dumma i huvudet. För det första, hur kan man vara otrogen? Och för det andra? Hur kan man låta bli att använda kondom?
Oki, jag är dum i huvudet och varit otrogen x flera, och har ingen ursäkt eller bortförklaring. Men jag har alltid skyddat mig. Jag är glad att Simon berättade att kondomen råkat "glida av". Då behöver jag ju inte fundera på vem som är pappan till barnet. Eftersom jag och Andreas inte haft sex på evigheter så kan det bara vara Simon. Nu vet jag ju inte om det är så, jag ha inte vågat kolla. Men det känns att någon inte är som vanligt. Men jag har en vecka kvar till mensen och vill vänta tills den dagen i alla fall... Om man testar för tidigt så kan det ju visa fel... Jag ber verkligen till gud att det inte är något barn! Om jag är oskyldig denna gången så ska jag aldrig mer vara otrogen! ALDRIG! Att jag aldrig lär mig! Och det värsta av allt, jag vill inte lära mig... HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0