...

Har haft svårt att sluta tänka på lördagen! När jag gick på stan så gick jag och hade ångest för att råka stöta på Simon. Tack och lov så gjorde jag inte det.
Jag kan ju inte sluta tänka på hans kropp. Jag vill absolut inte ha Simon, men jag vill kunna fortsäta vara hans kompis ifall vi hamnar på samma fest någon gång igen. Det vet jag att jag kommer att kunna, men jag kommer nog att se honom naken, framför mig! Haha! Mmm Har insett att det är sexigt med "renrakade" killar.
Igår när jag skulle gå och lägga mig så undrade Andreas vad jag hade på mitt ena bröst. Ett sugmärke. Inte så sexigt! Men ett minne ett par dagar framöver! Nu ska jag bara kolla så han inte lämnat några andra spår efter sig! Det vore förödande. Dumma jävla mig som utsätter mig för detta! Men det är ju roligt att få en kille man drömt om i sängen i 10 år! Helt otippat! Men nu är det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0