Rubrikslös.

Idag får det blir ett rubriklöst inlägg.
I helgen var jag ute. Fredagen var trevlig. Visste att Joakim var i Malmö i helgen så jag visste att jag inte behövde stöta på honom. Lördagen likadan. Jag var ute för att ha skoj och inte för att vänta på att Joakim skulle höra av sig. Och det gjorde han inte heller. Men sista dansen, på stället där vi var, kom en gammal kompis till mig, fram. En kompis som jag en gång varit "bästis" med. När vi pluggade ihop, så bodde vi ihop. Han hade sin tjej, Linda och jag hade Andreas, men vi umgick jämt och vi var bara vänner. Vi gjorde allt ihop. For till Ikea, pluggade ihop, åt ihop, tittade på film, gick på stan, fikade, drack mängder med vin... En gång sa en kompis till mig: Men ni måste ju för fan knulla! Jag skrattade och sa att det aldrig skulle hända. Men det har hänt någon gång att jag bara skulle vilja ha honom i säng. Bara för att han är snygg. Kropp som en gud! Men tiden gick och det blev aldrig något. Vi förblev vänner och knappt det. Han lämnade Linda och träffade en ny tjej. Och sen har tiden bara gått. För ett tag sedan lämnade han den tjejen med, men vi fortsatte att ha sporadisk kontakt. Men i lördags så dök han upp lagom till sista dansen. Vi var båda ordentligt fulla, men pratade som vanligt... Fast med en lite flirtig attityd. När danserna var över så stod vi och pratade tills vakten körde ut oss. Och ute fortsatte vi prata. Sen kom vi in på den tiden då vi var "bästisar" och ja, man pratar så mycket när man är onykter. Vi kom in på att ligga med varandra och jag sa att han inte ville, men det ville han visst. Det hela slutade med att jag följde med honom hem för att kolla på hans lägenhet. Och sen gick det som det gick. Simon som en gång varit min bästa vän och jag knullade! Han känner Andreas, men satte på mig utan problem! Simon hatar överviktiga tjejer, men satte på mig utan problem! Och vi höll på i tre timmar. Och jag kunde inte sluta skratta! Det var en seger för mig. Och förmodligen för honom att få sätta på en gift tjej. Vi hade nog samma merit av det här. Det han tyckte var roligt efteråt var att han vet att jag älskar att prata och jag inte kan prata om detta. Vi har många gemensamma vänner och jag har Andreas. Jag hoppas han håller sitt löfte om att hålla tyst. TYST TYST TYST!
Kommer detta fram så är det dubbelt upp så hemskt som om det skulle komma fram att jag har haft Joakim eller Mikael. Simon är ett STORT misstag! Men ett jävligt roligt misstag! Jag är verkligen dum i huvudet!
Ikväll har vi pratat! Och ja, vi kunde prata om det som hände, och både erkände att det var ett jäkla misstag!
Efter 30 min kunde vi avsluta detta! Men det kände ju mindre skoj att han berättade att kondomen åkt av! För kännedom som han så vackert kallade det! Jag skulle skicka ett sms när jag visste resultatet!
Yes! Bättre att du inte vet! Han höll med...
Herregud, vad har jag gjort! IGEN!
DUMMA DUMMA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0