1 månad.

Ja det är det nästan sedan jag uppdaterade! Illa! Men under semestern så har det inte funnits tid. Men jag har utnyttjat tiden väl. Ialla fall 2 ggr. Med Joakim. Vem annars? Men nu blir det inte fler gånger. Sista gången blev vi upptäckta av en gemensam kompis när jag smög ut från trappuppgången. Fick säga att jag varit på efterfest hos Joakim. Frågan är vem som trodde på mig? Orkar inte bry mig! Men nu får det vara bra! Det är inte värt det! Eller är det värt att bli upptäckt för att komma ur det man själv lever i! Men varför ska man behöva skylla på en otrohet för att bli ensam? Vill jag bli ensam? Jag vill vara lycklig!! Sexet med Andreas sist var katastrof. Äcklad av att ha någon jag inte ens tycker om i mig! Fy fan vad livet är tufft!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0