Dumpad.

Nu kan jag lägga ner denna bloggen. Jag har blivit dumpad. I senaste inlägget som jag skrev så skrev jag ju att nu fick det vara slut med springet hos Joakim. Och det kändes bra med det beslutet. Men igår när jag var ute så kunde jag ändå inte låta bli att skicka ett sms och fråga om vi skulle ses. Mycket dumt av mig! Fick till svar att vi inte skulle ses mer. Nu fick det vara slut på det vi höll på med. Jag skickar fler sms att jag vill veta varför och att jag vill prata i 2 min och bara få ett avslut men han ville inte det. När vi sågs ute sen så försökte jag prata med honom. Med hans kompisar runt honom så var det inte lätt att sköta det snyggt. Men det var nu slut mellan oss. På ett sätt kände jag mig riktigt jäkla dumpad och på ett annat sätt kände jag mig ledsen. Vad ska jag nu hitta på? Känner mig idag inte lika ledsen. Funderade först på att skicka ett sms och önska honom lycka till med lvet, men har än så länge valt att låta bli. Det bästa vore om jag kunde radera hans nr från mobilen så att jag inte riskerar att skicka fler mess eller ringa när jag är ute och får för mig att jag vill ses. Nu ska jag försöka gå vidare! Nu har jag varken Joakim eller Mikael. Bara Andreas. Hur ska jag klara detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0