Det vackraste.

Det vackraste två människor kan komma att göra är nog en bebis! När jag har träffat Micke och Joakim så är bebis det jag minst har varit nervös för. Konstigt egentligen. Eftersom både Micke och Joakim är så vackra människor så har jag utan tvekan kunnat tänka mig att föda deras bebis. Utan att behöva berätta för Andreas. Man är ju helt slut i huvudet.
Det har dock inte blivit någon bebis. ( Jag har skyddat mig!) Om inte för bebis så för sjukdomar.
Men visst är man dum, jag skulle gärna bli gravid med Micke , men inte med Andreas som jag är gift med.

Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Hej! Jag har startat en ny bloppis där det kommer ut massvis med annonser med kläder under flera veckor nu, det ligger redan flera plagg ute :) Kika in vettja, du kanske hittar någonting du kan fynda? http://elinsbloppis.blogspot.com/ Ha en trevlig dag! :)

2009-06-07 @ 14:41:31
URL: http://elinsbloppis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0