Ett helt år.

Tiden efter bröllopet visade sig bli exakt likadant som livet varit innan. Dock så var det så jäkla längesedan jag hört av både Joakim och Mikael så jag började känna att det kanske  var min man jag skulle hålla mig till. När jag varit berusad, vilket händer ganska ofta, så kan jag få mina små snedsteg med sms. Har skickat iväg några enstaka sms till Mikael och frågat om han var ute, men han svarade aldrig efter natten vi haft. Joakim tog bort mig från facebook och markerade tydligt att nu när jag var gift så var jag inte intressant där längre. Även Mikael tog bort mig från facebook och jag kände mig åter igen ensam. Frågor från alla om hur livet var som nygift svarades flyktigt. Precis som innan. Och ja, livet mellan mig och min man var precis som innan. Men jag kände mig mer ensam än innan. Hur rätt val har man gjort då?
I slutet av februari kändes det så olustigt att jag ville explodera. Jag ville så gärna träffa Joakim. Men jag visste att han inte ville så på årsdagen efter mitt första tillfälle som otrogen kände jag mig ledsen att jag inte fått vara otrogen fler gånger! Ja, jag erkänner! Jag är både elak och dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0