Förälskelse.

Har alltid haft lätt för att bli kär. Och har alltid haft svårt att komma över någon jag en gång varit kär i. Har jag någonsin varit riktigt kär så har denna killen alltid haft en liten bit av mitt hjärta.
Efter min otrohetsnatt så blommade jag upp och tyckte att livet blev underbart. Äntligen blev det spänning i tillvaron. Samtidigt som jag planerade mitt bröllop så längtade jag efter att vara i en annan killes säng. Jag har alltid haft svårt att hålla tyst om vad jag gör och tycker. Min fina röda färg i ansiktet avslöjar det mesta om mig. Dagen efter natten med Joakim så var jag sprickfärdig. Jag ringde min moster och berättar allt. Stackars min moster. Hon tyckte inte alls att det var en rolig nyhet. Jag var ju så glad. Jag, feta och fula tjejen hade fått knulla stans snyggaste kille. Hur kunde man inte vara glad över det? Pratar med en annan nära vän, en granne. Hon tycker inte heller att detta var en bra nyhet. Hon började må dåligt av att veta. Jaha, vem skulle jag sprida min glädje till? Joakim var ju inte den man kunde ringa och säga att man var kär i. Och dölja detta för min blivande man? Inte lätt. På måndagen bokade jag ialla fall en tid till gynekologen för ett klamydiatest. Man vet ju aldrig. Och hur snyggt skulle det se ut att komma hem med klamydia eller någon annan trevlig könssjukdom? Nej, jag tog det säkra före det osäkre. Jag är så snäll och omtänksam. Och utan sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0