Första natten som otrogen.

Jag som alltid avskytt allt som har med otrohet att göra tyckte helt plötsligt att detta var ju helt ok. Om nu en drömkille ebrjuder en att följa med hem så tackar man ju inte nej till det. Inte ens om man planerar bröllop? Eller? Iallafall så ville jag gärna följa med denna vackra människa hem. Såfort vi kom utanför baren vi var på så kysste han mig och jag höll på att smälta som en snöboll på Bahamas. Min första tanke var: Är det såhär det ska kännas att kyssa någon? Mina knän blev svaga och min tunga levde ett eget liv. Ingenting skulle få mig att stoppa min hemgång och otrohet med Joakim. Andreas fanns inte ens i mina tankar. Nu var det jag och min dröm. Och drömmen blev sann. Efter att varit tillsammans med samma kille i många år så tappar man fantasin. Detta hjälpte Joakim mig att återuppleva. Alla tänkbara ställningar, ställningar som man bara tänkt på och vågat drömma om blev till verklighet. Han var över hela mig och jag var över hela honom. Natten blev underbar. Min första natt som otrogen och jag ångrade mig inte en enda sekund. Det var värt allt. Har man träffat den rätta partnern i livet då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0