Gymnasiekärlek.

Trots att gymnasiet var en katastrof i kärlekens tecken så var man ju förälskad i många. Inte i många personligheter utan i många utseenden. man letade efter den "rätte" för mig. Allt från töntar, fotbollskillar, pluggisar och supersnygga fick mitt hjärta att klappa. Och det var ju givetvis ingen som ville ha mig. Det fanns en kille bland de " supersnygga". Han var fantastisk. Ingen fotomodell i hela världen skulle väga upp till hans klass. Han var en vacker kille helt enkelt. Inte för att jag någonsin pratade med honom, men det var harmoni att bara få titta på honom. Det var inte bara jag som tittade på denna vackra kille. Alla tjejer ville prata med denna vackra människa. Joakim som han heter såg aldrig åt mitt håll. Men jag såg alltid åt hans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0