Igen igen.

Tiden efter bröllopet fortsatte sin gilla gång men jag hade fortfarande en inre känsla av att vilja träffa Joakim igen. Trots detta att det var flera månader sedan jag hört av honom. Efter "ettårsdagen" ville jag träffa honom mer än någonsin! Den 14 mars, en lördag. Ute med mina nyfunna vänner som inte har en aning om mitt rätta jag. Vi planerade att dansa hela natten lång. Tills vi kommer till vårt första "stopp" och jag får för mig att Joakim är mitt ragg. Förklarar fint för min kompis Jessie att mitt "ragg" var ute och hon förstod att jag inte var intresserad av att gå vidare. Inte för att jag räknat med napp, men jag var ju tvungen att hälsa på honom. Och fråga om en het natt tillsammans! Och vem fick napp? Jag!  Jag fick först krama om honom och berätta att jag ville träffas och han verkade inte speciellt svårövetalad! Han skulle bara säga hejdå till sina kompisar och sen ringa mig. Inte för att jag trodde på det, men visst ringde han! Och visst ville han ha sällskap. Och det fick han. Svag som jag är så sprang jag ifrån Andreas som låg och sov. Igen. Och Joakim väntade på mig utanför sin port. Redan i trappuppgången började vårt heta spel. Spänningen med avsugning i trappuppgång är att rekomendera. Denna gången visste vi exakt vart vi hade varanda och självsäkerheten ökade och så även kraven. Fantasierna började ta fart och jag gjorde sådant i sexväg som jag aldrig trodde jag skulle göra. Ja jag gick över alla gränser. Men det var coolt. Det var häftigt att låta en kille uppleva alla sina sexfantasier med en tjej som jag. Kvällen slutade trots hett sex med att nu fick det vara nog. Vi var klara med varandra. Och jag gick därifrån med ett leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0