Igen.

Ja man ska ju inte tro att det inte hände igen. Detta en natt under vår semester. Det visade sig att jag och Joakim hade semester samtidigt. Lite sms då och då. En natt i slutet av juli så vill Joakim ses. Vid detta laget så hade jag börjat fundera på om det var värt att chansa på att ses igen? Jag var ju kär i honom. Och ett stundande bröllop med en annan! Vem ville jag lura? Ja, Joakim visste vid detta laget om att snart var dax för mig att gifta mig. Men när Andreas somnat så smyger jag mig iväg. Mitt i natten. Man verkar vara med i en dokusåpa om värsta dumma tjejen, men ingen upptäckt än. Smiter iväg från lägenheten, får en nyckel nedslängd från fönstret till Joakim, myser en stund och smiter hem igen. Hur jävla billig får man bli? Denna tredje gång vi sågs så kändes det nästan lite jobbigt. Det började bli allvar och Joakim fick nog. Han predikade om att det bara var sex och jag hade inget att hämta m.m.m Jag försökte att inte vara ledsen, men visst kände jag mig "lämnad". Det som fick mig att gå vidare var hans fantasier. Hans sexfantasier började lysa igenom och jag är inte den tjejen som gillar att ha en kille som kissar på  mig. Ja det är sant. Hans fantasi var att kissa på mig. Och jag sa Nej nej nej. Och åter nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0