Inte sant!

Ja det är fan inte sant. Inget dåligt samvete efter lördagen. Och vad händer på tisdagen? Jag får ett sms. Från vem? Mikael! Killen som jag inte har hört av på ett halvår. Varför? Fråga som jag fortfarande funderar på! Smset gick ialla fall ut på att han hade funderat på vår natt för ett halvårsedan och han undrade nu om jag ville komma hem till honom och träffas igen. Min första reaktion var att hans kompisar skojade med mig, men när jag kom hem så hade han addat mig på facebook igen och allt pekade på att han faktsikt ville träffa mig igen. På ett sätt så ville jag träffa honom mer än någonsin och på ett sätt så ville jag inte träffa honom alls. Det slutade med att jag svarade honom att jag minns honom och att min situation ändrats totalt men lockades av erbjudandet. Vi bestämde att ses men pga dubbelbokning så avvaktade vi att ses. Dock visste jag att han skulle gå ut. Vi hade sagt att vi skulle ses på ett ställe men jag och min kompis tröttnade på det stället och gick vidare där jag visste att Mikael var. Och det var inte svårt att känna igen denna vackra varelse. Vilken underbar sak. Avvaktande stod jag och tittade på honom medan han kommer fram till mig! Vad säger han? - Du är livsfarlig! Vilket betyg! Jag var tillbaka i samma känslosvall som i september. Tillslut så kommer han fram och ber mig följa med ut. Svårt val? Nej! Åhhh vilken tunga! Vilka händer! Vilka kyssar! Vilken kille! Jag var såld! Igen!
Bestämning att ses på tisdagen igen! Tisdag! Detta var fredag! Jag trodde min kropp skulle brinna upp. Åhhh vad jag ville ha denna underbara kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0