Nu jäklar!

Nu har jag skaffat mig en anonym blogg. Äntligen kan jag skriva allt som jag vill utan att någon vet vem jag är. Och ni som kommer att läsa kommer att var tacksamma för att ni slipper veta vem jag är. Jag har äntligen en frizoon där jag kan ventilera allt. Allt som ingen vill veta. Låt mig testa er! Välkommen till mig!

Kl är snart 24 och jag har som sagt öppnat min första och enda blogg. Jag försökte ge mig på starta en vanlig blogg om allt som man ska skriva om, skönhet, mode och kärlek. Läsarsiffrorna sjönk katastrofalt. Varför? För vem vill läsa om vardagliga ting som alla andra själva upplever? Inte jag i alla fall. Jag hade önskat att jag hittat en blogg som min för ett tag sedan. En blogg som handlar om äktenskap, känslor, skilsmässa, förälskelse, förbjudet sex, otrohet, heta kyssar och förbjudna tankar.

Om 6 timmar ska jag upp och jobba. Inga problem säger ni säkert. Grejen är den att jag har druckit vin och är berusad. Allt för att bedöva alla känslor.

Hoppas du finner min blogg tänkvärd och läsvärd.

Kommentarer
Postat av: Amelie

sv: ja de e underbart vill jag lova!

2009-06-01 @ 01:21:27
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0