Oskuld.

Jag har bara testat en kille innan min man. På ett jäkla Releseparty någonstans i Hallands skogar. Han tog min oskuld helt opersonligt med olåst dörr på denna hemska fest.  Han hette Johan tror jag och jobbade som chef på någon konstigt företag i Stockholm. Jag minns bara att han var sååå stor och var över hela mig och det gjorde sååå ont. Jag låg som en död i sängen och var bara nöjd att det var över.Jag var äntligen av med oskulden 4 år efter alla andra. Jag var 18 år. Efteråt så fick jag hans visitkort och han sa att vi skulle höras av när han var i min stad för att utvecka något vackert till något ännu vackrare. Han måste vara stendum på riktigt. Det var inte ens lite underbart. Det var katastrof.
Att förlora oskulden var inte vackert, det var nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0