Tjej på 28

För en kort presentation av mig själv så är jag en tjej på snart 29 år. Vill inte ha några barn. Bara detta är ångest att erkänna för samhället. Jag är överviktig vilket är förbjudet att vara. Dagens problem handlar ju mycket kring hur man ser ut och hur man klär sig och nej det är fan inte kul att handla kläder i Ellos Plus katalog. Men vad ska man göra? Jag vägrar klä mig i en fodersäck och gömma mig. Jag har oftast väldigt gott självförtroende. Jag är fet men vacker brukar jag säga. Värst är när alla i välmening kommer och berättar för en om alla tänkbara dieter och motionsformer. Som om man vore dum i huvudet. Iallafall så sitter mycket av min övervikt på brösten. Många brukar inte tro mig när jag säger min BH stl som är 95 H. Finns det verkligen tänker ni nu! Och ja det gör det. Och det kostar därefter. Men jag älskar mina bröst. Och så gör även många killar. Men man får betala kring 800 kr för en BH. Det är ingen vardagslyx.

Snart fortsätter äventyret!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0