Billig.

Inatt kände jag mig ganska billig för första gången. Eller egentligen inte. Jag skulle ha mina kompisar hemma för att titta på tv. Mysigt. Vi hinner inte komma ut förrän jag får ett sms från Joakim. Jag har inte hört av honom på evigheter och har varit ganska glad över det. Hade snarare bestämt mig för att vi setts för sista gången. Men vad gör man om man får ett sms med specialinbjudning? Man tackar ja. Har vant mig vid att Joakim har de mest oanständiga förslag och jag tycker att det är spännande. Jag måste bara komma på egna oanständiga förslag att ge. Iallafall så går jag hem till honom och ger honom det han vill ha. Tvättar av mig och går ut på stan igen och träffar mina kompisar. Somnar sedan brevid Andreas, min man som jag inte haft sex med på snart 5 månader. Nåt som är fel kanske?? Är jag billigast i världen??
Vill fortfarande mest ha Mikael. Mest av alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0