Längtan.

Har varken sett eller hört av Mikael på evigheter. Igår fick jag syn på en bild på fb där hans klass hade avslutningsfest. Detta innebär att han kommer att flytta från stan. Vad fan ska jag göra?? De 3 bilderna på honom var så fina. Jag önskar han kunde ta bort mig från fb så jag inte har någon chans att kontakta honom. Och att jag vore stark nog att radera hans nr. Men det är jag inte. Det kan inte vara såhär livet ska vara!! Eller är det såhär det är att vara olyckligt kär? Inget man avlider av, men är man 29 år så är det ju inte så man ska uppleva kärleken. Man ska uppleva sin livs lycka.
Andreas har börjat prata om barn. Min kropp skriker nej nej nej. Jag vill inte.
Inte hört av Joakim i veckan. Skönt. Hatar att inte kunna neka honom det han vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0