Jag är en idiot!

Ja, jag är en idiot! Sista dagarna har jag inte kunnat sluta tänka på Joakim! Och jag fattar inte varför. JAG VILL JU INTE TRÄFFA HONOM MER! Det har ju gått flera månader mellan gångerna vi setts. Och nu är det bara en månad sedan vi sågs. En av mina vänner hade sett honom på stan i helgen med en tjej. Jag vet ju att han hade tjej sist vi sågs, så det var ju ingen nyhet... Men är det seriöst mellan dem nu så han inte hör av sig mer? Enklast vore om vi inte hördes alls mer.... Men det vore ju bättre att veta att han INTE kommer att höra av sig mer! Just nu så väntar jag ju bara!
Inte för att tala om Mikael. Det är nu 7 månader sedan vi såsg. Och han är min drömkille. Så är det bara. Inte alla tjejer som haft sex med den vackraste kille de någonsin träffat. Och även haft det bästa sexet ever! Vilket jävla liv jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0